sâmbătă, 15 decembrie 2012

JUCARIE ORIGAMI - FLEXICUBE

Am gasit intamplator pe net o jucarie din cuburi care noua ne-a mai poposit in casa in diverse ipostaze, cumparata sau primita, cu imagini care se compuneau si se descompuneau intr-o veselie. A durat ceva sa gasesc tutorialul, pentru ca, desi gasisem cum sa facem ceva tot din cuburi, noi jucaria noastra o cautam. Initial am zis ca ii astept cu toate cuburile facute. N-am reusit. In schimb am descoperit ca in echipa totul merge mai rapid. Asadar, seara, eu am desenat schemele, Cristi le-a decupat, iar Mihai le-a imbinat. Totul mai repede decat ajunsesem eu sa fac. In total, 16 cuburi colorate, pentru 2 jucarii flexicube. Dimineata Mihai se gandea ca le poate vinde la scoala. Dar numai dupa ce isi mai face macar una acasa... Si pe asta n-o mai da cu 10-15 centi. O da cu 5 euro! Cum se face un cub am aflat in tutorialul cu 9 cuburi... Tutorialul pentru lipirea celor 8 cuburi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu