marți, 14 februarie 2012

VALENTINE'S DAY

Noi nu sarbatorim Valentine's Day. Dar la scoala de aici e o intreaga nebunie, cam cum e la noi de martisor. Asa ca a trebuit sa facem pentru colegii de clasa (la Cristian pentru toti cei 25 de colegi...) ceva. Felicitarile cu iarba din ace de brad sunt creatia lor, dupa ideea lui Mihai, la fel si cealalta felictare mare inima (Mihai). Inimile origami sunt tot ale lui Mihai, iar felicitarile cu inimi si catel sunt dupa o idee de pe net. Ca de altfel si cateva din celelalte maruntisuri (ideea de cosulet mai ales, care lui Cristi i-a placut foarte mult).

3 comentarii:

  1. Imi plac mult toate :)
    Noi am reusit sa facem doar o ghirlanda din inimi (din carton + hartie colorata) pe care am atarnat-o in camera copiilor. Eu imi mai propusesem sa le fac niste fluturasi din inimioare cu acadele la mijloc dar n-am mai apucat. Poate pentru Dragobete ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar nu ma asteptam sa fie obicei sa se ofere cadouri handmade in forma de inimioara intre copii. Credeam ca e rezervata pentru indragostiti.

    Oricum, super ocazie sa-si mai exerseze copiii abilitatile de artizani. Arata superb, asa multe la un loc si in diverse culori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase felicitarile voastre! Sunt o buna sursa de inspiratie si pentru alte ocazii. Mie imi plac.

    RăspundețiȘtergere