joi, 23 februarie 2012

SCOALA CEA NOUA

La matematica sunt renumiti deja. Mihai e primul care rezolva si apoi este profesor pentru ceilalti colegi. Cristian castiga toate concursurile de matematica, lasand-o cu gura cascata pe invatatoare: "Cum e posibil ca un copil venit de atat de putin timp in clasa, nefamiliarizat inca cu limba, sa fie mai bun decat toti ceilalti copii. Cumva nu sunt eu o invatatoare buna?" Nu. Raspunsul e ca le place matematica, iar lui Mihai ii place sa-l invete pe Cristi. Mihai isi termina toate temele la scoala. La inceput am fost suspicioasa. Dar toti profesorii nu stiu cum sa mi-l mai laude, iar mai nou citeste in engleza. Cristian are teme. Intr-o noapte, dupa ce l-am trimis la culcare, a venit in camera mea si mi-a zis plangand: "mami, tema mea pentru scoala nu e facuta". In acea seara il laudasem pentru cat facuse din Abecedar, si da, uitasem si eu de tema lui pentru scoala engleza... Asa ca am aprins lumina si am facut impreuna temele. A fost tare fericit. "Mihai stie sa vorbeasca cu toti colegii", asa mi-a spus intr-o zi doamna lui invatatoare. "Este uimitor cum stie sa se faca placut de toti". Pentru mine conteaza enorm ca merg cu placere la scoala. Ca se descurca singuri si fac fata cu brio tuturor noutatilor care ii inconjoara. Si ca in fiecare zi castiga un capital inestimabil de incredere! Acestea sunt caracterizarile lor din ianuarie.

3 comentarii:

  1. Felicitari Germina pt copiii tai nemaipomeniti...:) Va citesc cu drag si ma bucur ca sunteti bine, ca sunteti apreciati si ca impartasiti si cu noi din experientele voastre. Va pupacim si sa o tineti tot asa! Andreea Agoston de pe AC

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari, ma bucur mult pentru voi.

    RăspundețiȘtergere