vineri, 26 august 2011

INTALNIREA ACTIVITATI COPII, TT SI ANIELA

Pe Aniela am recunoscut-o imediat si mi s-a parut ca o cunosc dintotdeauna. A venit sa ni-l prezinte personal pe TT si sa intalneasca macar o parte din familia ActivitatiCopii.
Ce mi-a placut? Cel mai mult mi-au placut copiii. S-au jucat impreuna ca si cand ar fi fost cu totii copiii aceleiasi familii. Mi-a placut de Aniela. Mi-a placut locatia. Mi-a placut de prietena Anielei care a dat de lucru copiilor, de doamna de la Aramis. Mi-a placut foarte tare ca au venit si tatii la aceasta reuniune, si asta cred ca e un dar pe care Aniela il face parintilor, acela de a-i aduce impreuna mai aproape de copii. A fost o intalnire calda, poznas galagioasa, cu chiote si baloane, cu tort si cu carti.
Aniela a dat autografe. Ai mei m-au rugat sa le fac si poza apoi, fiecare cu cartea lui, mandrii nevoie mare.

Pentru tot ce mi-a daruit mie personal Aniela prin dragostea ei de copii, prin energia si exemplul ei personal, as vrea sa-i multumesc. Povestile lui TT, incepute ca povesti pentru copiii ei, au fost realizate apoi impreuna cu ei. Citesc TT si stiu ca pietricelele din desen au fost adunate de copii, parca-i aud venind cu idei si asezand si decupand. TT aduce nu numai poveste, TT aduce povestea unei familii frumoase, care are timp de facut lucruri impreuna.







Pe drumul spre casa, Cristian m-a intrebat:
- Mami, facem si noi o carte impreuna?
Am zambit si-am inteles. Despre asta este vorba.

Fotografii profesioniste de la intalnire puteti vedea pe site-ul fotografului ActivitatiCopii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu